تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک خیبر خرم‌آباد را مغلوب کند.

کامبک سپاهان در لحظات پایانی مقابل خیبر؛ ۳ امتیاز شیرین طلایی‌پوشان از خرم‌آباد

دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

تیم فوتبال خیبر که پس از سال‌ها موفق شد به سطح اول فوتبال ایران صعود کند، فصل را با برتری یک بر صفر مقابل هوادار آغاز کرد و در اولین دیدار خانگی خود باید مقابل یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی قرار می‌گرفت.

در مقابل سپاهان موفق شد فصل جدید را قدرتمند آغاز کند، طلایی‌پوشان در اصفهان میزبان چادرملو اردکان دیگر تیم تازه‌وارد لیگ برتری قرار گرفتند و موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست پیدا کنند.

خیبر خیلی زود موفق شد در دقیقه ۲۸ گل اول را به ثمر برساند، بی احتیاطی دابو در محوطه باعث شد تا داور این دیدار برای تیم میزبان اعلام خطای پنالتی کند، مهرداد قنبری پشت توپ قرار گرفت و در حالی که پیام نیازمند جهت توپ را درست تشخیص داده بود اما ضربه قنبری تبدیل به گل اول میزبان در این دیدار شد.

سپاهان در دقیقه ۷۰ به بازی برگشت، ارسال محمد کریمی در محوطه جریمه به امین حزباوی رسید و این مدافع موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، سپاهان در حالی گل اول را به ثمر رساند که یکی از بازیکنان خیبر بر روی زمین افتاده بود و اعتقاد به خطا داشت.

این پایان کار نبود و سپاهان موفق شد در دقیقه ۷+۹۰ گل دوم را به ثمر برساند، پاس بلند ارشیا سرشوق در پشت مدافعین خیبر به جواد آقایی‌پور رسید و این بازیکن موفق شد با فرار از تله آفساید گل برتری سپاهان را به ثمر برساند.

با این نتیجه سپاهان با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و در مقابل خیبر نیز با ۳ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت.

تیم داوری: حسین زیاری، رحیم حاجی پور، علیرضا ممبنی و حسین امیدی / ناظر: محمود رفیعی

ترکیب ابتدایی خیبر:

تونی، کوین، محسن طرهانی، سینا خادم‌پور، تدی، علیرضا نقی‌زاده، محسن سفیدچغایی، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی و عارف رستمی

سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب ابتدایی سپاهان:

پیام نیازمند، حسین گودرزی، امین حزباوی، محمد دانشگر، وحدت حنانوف، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی، محمدمهدی محبی و کاوه رضایی

سرمربی: ژوزه مورایس

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.